Dag 2 was wel aardig

21 april 2017 - Bhaktapur, Nepal

Het bed sliep verbazingwekkend goed. Waarschijnlijk door de martelnacht ervoor in het vliegtuig.

Na een Nepalees ontbijt, soep met vette pannenkoek (Kevin had gekookt ei en toast), werden we door privechauffeur in het dorpje Bhaktapur gedropt, waar ze door middel van ethnisch profileren alleen van toeristen een toegangsprijs weten te vragen.

Drie uur later zagen we aapjes in Pashupatinath, wat ronduit het leukste was daar. Voor de crematoria daar vroegen ze 1.000 Rupee en dat was best saai.

Nog wat verder terug naar Kathmandu staat 'the Great Baudha Stupa'. Een van de grootste Boeddhistische monumenten ter wereld. Hier hebben we mooie foto's gemaakt en aan bidcilinders gedraaid.

Vanavond aten we pizza want we konden geen Mo Mo vinden. Maar dat eten we morgen.

Voor het slapen ga ik nog twintig minuten onder de warme douche staan. Kan weleens de laatste zijn.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Henny:
    22 april 2017
    Mooi, maar alles ziet er wel vervallen en armoedig uit. Geen wonder dat men zoveel mogelijk van de toeristen probeert te profiteren
  2. Opa en Oma de Jong,:
    22 april 2017
    Wat een andere wereld,!!!!! alle goeds bij het vervolg van de reis,
    Let goed op elkaar, Ben je goed schoon gespoeld !!!
    Groet uit Ermelo,