Dag 3: De wielen van de bus

22 april 2017

Vandaag mijn (Kevin's) beurt om een stukje te schrijven. Tjeerd is namelijk bezig met zijn dagelijkse doucheritueel.

Om 6:15 werden we opgehaald om te gaan raften. We zouden een privétaxi krijgen volgens de hoteleigenaar. In Nepal houdt dat echter in dat je een bus moet delen met een stel Nepalese tienermeisjes. Deze dames waren vooral erg luid en zijn bovendien professioneel selfiefotografen.

Drie uur lang zou de busrit duren naar de plek om te raften. Je moet er echter wel rekening mee houden dat er voor tijd ook een wisselkoers bestaat. Drie Nepalese uren komen namelijk overeen met zo'n 5-6 Nederlandse uren.

Gelukkig zijn we uiteindelijk wel aangekomen en hebben we echt leuk kunnen raften. Tussen berg en dal de rivier over geeft je een geweldige indruk van de natuur in Nepal. Door te varen kom je meer in contact met de omgeving dan wanneer je er langs rijdt.We hebben zelfs een kleurtje gekregen. Karmijn rood ofzo denk ik. Daarna weer lekker terug naar huis op Nepalees tempo in het donker, langs een omgevallen bus.

Toen hebben we onszelf getrakteerd op een chicken pattie en donuts.

1. Gerda:
    23 april 2017
    Zo, dat is een lange rit geweest, gelukkig de moeite waard. Jammer van de wisselkoers
  2. Jan van de P.:
    23 april 2017
    oefening in onthaasten. ga, blijf vooral genieten.
  3. Dini van Rijswijk:
    23 april 2017
    In ieder geval 2x zolang van de busrit kunnen genieten.
    Geniet van deze mooie reis.....
  4. Agnes:
    23 april 2017
    Heel veel genieten en de rest maar voor lief nemen
  5. Nielco of Henriëtte:
    26 april 2017